neděle 3. března 2013

VÍKEND

Žijeme v krabicích!!
Není to vůbec shabby, ale brzy bude:)doma i v obchůdku..
Víkend u nás je ve znamení označování zboží,
které jsem za měsíc objednala.
Takhle to u nás dnes zatím vypadá...wow...

Chci mít už všude kanýrky a květinky a naklizeno!
Ale ještě chvilku musím vydržet...do úterý!
Hezký zbytek neděle vám všem...Romča

14 komentářů:

  1. Romanko neboj to zvládneme-strašně ráda ti pomůžu,jen to docenit a jdeme aranžovat a já už jedu!!!! ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To budu ráda Míšo, už aby to bylo...zatím papa..

      Vymazat
  2. Romanko,tak nějak podobně to u nás před pár týdny taky vypadalo,jen né tedy krabice,ale hotové věci :-)...držím ti pěsti,ať to jde vše podle plánu...přeji ti pěkný večer papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Klárko...drž pěsti, jak to nejvíc jde,papa

      Vymazat
  3. to zvláádneš :) držím palce .:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně,že zvládnu, nejsem žádný ořezávátko!!Pa

      Vymazat
  4. Romi, to je teda "krabicové království" !!!!!
    Držím ti palečky, ať to brzy všechno označíš a krásně uložíš do regálů, ty to určitě zvládneš .... a jak tě znám, budou i volánky, kanýrky a květinky .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki děkuji, jsem ráda, že držíš palečky...to víš, že zvládnu!!Měj se pěkně..pa

      Vymazat
  5. Uf...tak držím palečky, určite to zvládneš a ja sa už tak teším na konečne fotky :-) Krásny nový týždeň prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru díky za podporu...měj se také krásně!Hezký týden:)

      Vymazat
  6. Romi,ja skoro ani nedycham,jak jsem v tomto vybalovani a teseni s tebou,ja ani nevim,zda me pozves a uz jsem volala segre,at si na nevim kdy zajisti hlidani a ze k tobe proste musime jet a ona,ze zrovna chce jet do Pardubek na nakupy,tak to vse spojit by bylo super,jen nevim,zda stihnu nakupy jinde,kdyz se z tveho kramku nebudu moci odtrhnout,tesim se na utery,ze vlozis dalsi fotecky.Vydrz,pak to bude stat za to,ten krasny pocit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, neboj, dám vědět, až budu sama vědět termín, vždyť jsem ti to slíbila, abys mohla přijet , klíďo i se ségrou, budu jen ráda, že vás obě uvidím:)Jsem ráda, že mě takhle povzbuzuješ..moc mi to pomahá! Měj se krásně..papa

      Vymazat
  7. Jeee, to sa teším :) Je veľmi príjemné byť v tom celom procese aspoň takto s tebou... Ale nikdy neprestanem ľutovať, že som tak ďaleko. Závidím Michalke! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško, mám radost, že to můžeš alespoň takto se mnou prožívat, je to škoda, že jsi tak daleko,to by bylo něco, kdyby jsme se mohly všechny tři sejít,co?? Ale třeba se nám to někdy podaří:)Věřím tomu...Měj se moc hezky...romča

      Vymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)