pátek 1. března 2013

LOSOVÁNÍ !!!

Ahoj děvčátka,
máme tu 1.březen,je večer po 20.hodině a soutěž je skončena.
Losování proběhlo za účasti dvou členů naší rodiny pod mým dohledem.
Výherkyně losoval manžel a Nikolas pečlivě dohlížel:)

1.výhru získává...Mery13- dostalova.maria@gmail.com
 2.výhru získává...Renatka-renata.jassova@gmail.com
 3.výhru získává...Katusicek-katusicek@gmail.com

Všem výherkyním gratuluji a zároveň je prosím o zaslání své adresy na můj email, abych mohla odeslat ceny.
Zároveň vám všem moc a moc děkuji za odpovědi,
které jsou pro mě velmi důležité,
Napsaly jste to krásně!
A taky všem díky za to, že mi tolik fandíte a držíte pěstičky,
aby vše dobře dopadlo.
Díky, že vás mám.

Užívejte si o víkendu a brzy jsem tu zase!
Pěkný večer   Romča

8 komentářů:

  1. Gratulujem všetkým výherkyniam:)
    Aj ja som mala dnes to šťastie a vyhrala som u Zuzky, takže sa teším s nimi:)
    m.

    OdpovědětVymazat
  2. Blahoželám všetkým vyžrebovaným dievčatám a tíško závidím aké krásne ceny k nim poputujú. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Romanko ani nevieš akú radosť si mi urobila. Už týždeň sa zase mordujem s chorobou a dnes som už musela k lekárke, lebo som si skoro vykašlala plúca, takže ďakujem ešte raz.

    OdpovědětVymazat
  4. Romanko,všem vylosovaným moc gratuluji a přeji ti krásný den papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  5. A jeje, čo nevidím, zašla som sa kuknuť ako Tvoj obchodík a ja sa tu spoznávam že si ma vylosovala, pánečku ja mám takú radosť. Romanko ďakujem krásne, už sa veľmi teším na to mydielko, cmuk. Dievčatka ďakujem krásne za gratulácie. Pekný deň prajem všetkým.

    OdpovědětVymazat
  6. jééj , ďakujem veľmi pekne <3

    OdpovědětVymazat
  7. Výherkyním gratuluji a vám ostatním děkuji moc a moc za odpovědi:))
    Jsem ráda, že vás mám:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)