středa 20. března 2013

Finále se blíží.....

Včera jsem měla báječnou návštěvu,
přijela Míša a pomohla mi ještě vybalit a doladit drobnosti.
Už Vám nebudu ukazovat fotky, jen bych se opakovala, 
pokud chcete a jistě jste už nakoukli na blog k Míše
 -
http://byvicky-michaela.blogspot.cz/2013/03/muj-oblibeny-obchod-my-lovely-shop.html#comment-form
-
ona pečlivě vše dokumentovala.
Já bych chtěla ještě znovu Míše poděkovat za pomoc,
za to, že za mnou přijela kus cesty  v mrazech a včerejší
sněhové kalamitě.Děkuji!!
A ještě jsem Vám chtěla říct, že je to bezva kámoška
a moc fajn holka, i když nás od sebe dělí "pár" let, moc jsme si spolu rozuměly:)
Těším se na Vaši návštěvu u mě a kdo je z daleka,
nevadí....
budu Vám přinášet informace o novinkách a všem, co se děje v obchůdku:)na blogu i FB

Krásný slunečný den!

A držte mi palečky! Romča 






19 komentářů:

  1. Romi,ja se budu tedy opakovat,strasne se tesim a i kdyz asi nebudu moci pobyt tak dlouho,jak bych chtela,doufam,ze nakoupim a pokecame tak jak bych chtela.Uz se na Misu,doufam,ze se ji podari dorazit a na Klarku a tebe moc tesim.Tak uz jen dva dny...

    OdpovědětVymazat
  2. Romanko,už se to opravdu blíží...jsem nervózní jako bych ten obchůdek měla otevírat já :-)...držím ti pěstičky ať vše klapne...měj se moc a moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  3. I wish you all the best with your shop.
    I`m your new follower

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you for the compliment, I'm glad that I have your support :) Romana

      Vymazat
  4. Romi, držím palečky ať se ti s obchůdkem moc daří .... Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Přeju krásný rozjezd. Zatím koukám jen skrz výlohu, ale už se těším, až budu moct dovnitř (:-)).

    OdpovědětVymazat
  6. Držím strašně moc palečky! Je to nádherný obchůdek a já věřím, že si najde moooc spokojených zákazníků! Určitě se někdy přijedu podívat! ♥

    OdpovědětVymazat
  7. S radostí bych přišla nakouknout...obchůdek vypadá úžasně, ale bohužel z Ostravy to mám fakt trošku z ruky:))), ale budu držet palce ať se všechno vydaří a průběžně budu nakukovat. Zdravím a přeji pěkný den:))) Eva

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Romčo, už se moc těším až budete fungovat a já se přijdu kochat tou nádherou. Určitě si u Tebe koupím nějakou tu voňavou svíčku. Víš jak jsem ujetá na ty vůně. Sama bych bez voňavky nešla ani pro rohlíky do Jednoty... Měj se hezky a přeji úspěšnou premiéru.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)