neděle 10. března 2013

Taková náhoda...

Jenom tak jsem si tuhle řekla,
že jsem nebyla už dlouho u starožitníka za rohem.
No a tak pochopitelně měl už pro mě schovaný další poklad.
Protože ví, že jsem ulítlá na porcelán,
přinesl polévkovou mísu...
A takovou ještě nemám:)musela být moje!
 Je to hodně starý kousek z první republiky.
 Ke svátku žen jsem dostala sošku..je vymodlená..je NÁDHERNÁ

 Moje ŠÍPKOVÁ RŮŽENKA :)
 Tenhle hrneček jsem tam v šuplíku vyhrabala!
 A tenhle hrneček mi dovezla Míša s výborným čajem na čajík, je od té doby můj  NEJMILEJŠÍ!!!  
 ... a umotala jsem nové věnečky...



Na dnešní odpolko to je vše...užívejte volna
a mějte se moc krásně...zdraví Vás všechny *Romča*

21 komentářů:

  1. Romi,ac,nevim ani proc,mam radeji oble tvary,misa je moc krasna a hlavne k prvorepublikovemu stylu to takto proste patri.A zavidim,ze mas za rohem starozitnictvi,to ja bych tam byla kazdy den.Ale co me dostalo,je soska madonky,taky by jsem si podobnou chtela nekde urvat,mozna opet pro mne spise bilou,ale tva ja kazdopadne krasna,tesim se na dalsi fota z doplneneho kramku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj , každý den bych tam být nemohla, protože by mi nestačily penízky:) ale na kochání toho je tam dost...měj se prima..R

      Vymazat
  2. Romčo to je krása,musíme tam jednou vlítnout spolu-máš nádherné poklady-všechno miluji!!!!Jsem moc ráda,že se ti líbí hrneček a doufám,že čajík chutnal-na tenhle k nám chodím pořád,je můj oblíbený!!!Krásný den!!!!!
    P.S.sošku závidím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, hrneček je super, piju z něj čajík a pochutnávám si na něm!!!!
      Věřím tomu, že spolu podniknem ještě spoustu návštěv u starožitníka jak mého, tak u vás...měj se moc hezky..papa

      Vymazat
  3. No jednoducho nádhera- všetky tie kúsky sú prekrásne.
    m.

    OdpovědětVymazat
  4. Romanko,tak ten bílí hrneček s podšálkem máme stejný nebo hoooodně podobný...jinak mísa i květovaný hrníček jsou moc krásný ...přeji ti krásný zbytek neděle a pohodový začátek týdne papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Klári, díky za pochvalu, mám ze všeho radost!!velkou! Měj se krásně..papa

      Vymazat
  5. Misa je veľmi zaujímavý kus, vlastne som ju v takomto tvare ešte nevidela. Krásna, J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem takovou taky ještě neviděla a je moc hezká, mám z ní radost...Měj se Jani hezky..R

      Vymazat
  6. Ahoj Romanko, tak to je krása. Ani nevieš, ako si mi potešila oko. Tiež som na starý porcelán. Pomaličky skupujem a samozrejme zaberám všetok voľný priestor v byte. Maj krásny zvyšok nedele.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Emily, když postupně objevuji tyhle kousky, mám se pořád nad čím radovat...je to pro mě velké potěšení , snad proto, že z toho dýchá to staré...je to krása:)měj se hezky..R

      Vymazat
  7. Romi, nádhera ..... to starožitnictví za rohem ti docela závidím ... i když já bych tam asi nechala majlant .... ta mísa je nádherná, stejně jako soška, konvička a hrníček .... člověk si má občas dělat "drobné radosti" ....Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marki, má to své pro a proti...nechala jsem tam už docela dost korunek, ale zase to není tak znát, když nakupuji postupně...a vždy mi něco schová pěkného, neb už mě zná:) Je to fajn..měj se moc hezky..R

      Vymazat
  8. Romanko nádherné pokladiky. Tie by som brala ja ja :-) Ešte raz ďakujem za srdiečko a pochválila som sa s ním dnes na mojom blogu :-))Prajem krásny, pohodový predjarný týždeň.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mery ahoj a děkuji za pochvalu na tvém blogu:)Měj se moc hezky..pa R

      Vymazat
  9. Moc krásné věci, Romanko. Úplně se dokáži představit tvou radost :-) Také mám velkou slabost pro starožitný porcelán... A růžičkové věnečky jsou moc hezké! Pěkný den, S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simčo děkuji moc za pochvalu...mám radost z toho, že se to líbí i vám všem...měj se hezky..pa R

      Vymazat
  10. Tomu Nikovi trpelivost primo zari z oci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Caddy, vždyť sám dobře víš, že za salámek udělá všechno:)Měj se hezky.Romča

      Vymazat
    2. to vim, kdyz mam klobasu, nejde ani s panickem domu, byt ho jindy k tomu sam tlaci :-D

      Vymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)