pátek 15. března 2013

MOJE SLABOSTI...

Nádherné květinky

Asi každý má pro něco slabost...já jsem ulítlá na
brýle, srdíčka a svícny, květiny...no, občas mám pocit, že je toho trochu víc!
A tak dalšímu svícínku a srdénku jsem nemohla odolat
a jsou v mé sbírce:

SRDÉNKO


SVÍCÍNEK

Jsou nádherné, že....taková předvíkendová radost:)

Mějte se hezky a pěkný víkend i Vám!
*Romča*


10 komentářů:

  1. Romčo ten svícen nemá chybu to je jednoznačně láska na první pohled ♥ Květinky miluji krásné-to máme společnou lásku!!!A srdíčka také-takové jako máš ty jsem dostala od Michalky-srdíček není nikdy dost :-)
    Krásný večer!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Romanko, dnes ta musim vychvalit vynikajuce a krasne fotky. Srdiecko je krasne, kto by odolal,ze? Svietnik musim tiez pochvalit, teraz by mi ladil so svieckou, ktoru som u teba vyhrala. Dakujem ti, balicek dorazil v poriadku. Krasny a pohodovy vikend. Renata

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekné úlety. Pekný večer Lenka.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc zdravím:-)Z fotek dýchá něžná krása...
    Přeji příjemný víkend.Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Romanka, krásne drobnosti. Srdiečko aj svietniček sú rozkošné. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera, viac nemám slov.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  7. Romanko,tak svícnu bych asi neodolala ani já...však víš :-) je opravdu moc krásný...a srdíčko taktéž,těch není nikdy dost :-)...přeji ti pohodový víkend papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  8. Krásne kúsky, ani ja by som neodolala:)
    m.

    OdpovědětVymazat
  9. Romi, máš moc krásné "slabosti" ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  10. Presne ako už napísali dievčatká hore...máš nádhernú slabosť pre krásne veci :-)
    Srdiečko je neprekonateľne krásne, tak ako aj kvety a nevinímajúc aj fotky. Krásnu nedeľu prajem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)