sobota 30. března 2013

Sladké mámení...

K dnešnímu příspěvku se pohodlně posaďte, uvařte šálek čaje nebo kávy a pojďte se pokochat.
Pardubický zámek je dnes provoněn čokoládou a kávou, můžete tu zakoupit i pralinky připravené podle receptů z doby první republiky.
A to jsem také učinila a teď už ochutnávka....

Vše je foceno přes sklo vitrin... 



























 Snad se mi aspoň trochu podařilo potěšit vaše oči a srdíčko,
jako jsem se potěšila já sama:)

Krásnou sobotu všem...Romča











16 komentářů:

  1. Juu paradne... Aj by som si vedela vybrat z tolkych dobrot :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, byla to krása!!Měj se pěkně, hezké Velikonoce:)

      Vymazat
  2. Pekná výstava. Prajem Ti Romanka krásne sviatky. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásná a spousta lidí, až jsem byla překvapená! Hezké Velikonoce Andrejko:)

      Vymazat
  3. Romanko,tak tohle bylo opravdu sladké mámení...ale ten porcelán,to je něco a nebo ty plechové cedule,sifonka....no prostě paráda...měj se krásně a přeji ti Veselé Velikonoce papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko a jak to tam vonělo kafíčkem:) Opravdu zážitek:)Hezké Velikonoce celé tvé rodině!!R

      Vymazat
  4. Jéé a já myslela že to m áš fotečky od starožitníka :- Vidíš ,jak jsem se spletla!!!Krása-vše a ten porcelán to je pohádka!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško, mít to tak doma, co??To by bylo:) Měj se krásně a hezké Velikonoce:)

      Vymazat
  5. Néééé Romi, to mi nedělej, jen než jsem si stihla prohlídnout všechny ty tvé "sladké" fotky mám dvě kila navrch , :o):o):o) ..... zajímalo by mě, kterým bys neodolala ty? Byly některé i prodejní? ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marki, ty jsi mě úplně rozesmála při čtení!!!Já bych neodolala ničemu, protože jsem na sladký!!Koupila jsem si čokolády a pralinky do zásoby na zimu, co má přijít!!Ale ty dorty byly umělé:(..Krásný večer a Velikonoce..R

      Vymazat
  6. Romanko, to je nádherné ..... u mě jednoznačně zvýtězil dort z první fotografie. Ten by se ke kafíčku šiknul. Krásná reportáž ... děkuji ti za ni.
    Hezké velikonoční svátky
    Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, byla tam spousta sladkostí na prodej, pralinky a čokotky a kávička se podávala zdarma.Příjemná atmosféra:)Krásné Velikonoce...R

      Vymazat
  7. Jeeeminenku, ja by som tam asi praskla, všetko by som musela ochutnať :-)) No to je riadna paráda...kde ja sa hrabem s mojimi pralinkami :-))Krásny predveľkonočný večer prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kdyby to všechno bylo na ochutnání, asi bych taky praskla:)A tvé pralinky jsou určitě výborné!!Ty bych moc ráda ochutnala!Krásné Velikonoce..R

      Vymazat
  8. Aspoň na chvíľku som bola v prvej polovici dvadsiateho storočia. Pekné sviatočné dni praje lenka.

    OdpovědětVymazat
  9. To musel byť ohromný zážitok. Ja som zažila niečo podobné v Maďarsku v múzeu marcipánu:)
    m.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)