neděle 24. března 2013

Slavnostní otevření obchůdku Niki Chic

Ahoj všichni,
včera nadešel ten očekávaný den D...otevření nového obchůdku.
Jistě netrpělivě čekáte na informace o tom,jak vše proběhlo.
Klárka a Káťa mě sice už předběhly na svém blogu ,
nadšeně fotily a psaly o svých zážitcích u mě, 
také se Vám pochlubily svým nákupem,
a já jsem moc ráda, že se jim u mě moc líbilo a že jsem je poznala .

Tak jen pár slůvek ode mě...
Sešlo se spousta lidí pozvaných, ale i nepozvaní.
Pro všechny jsem měla připravené malé občerstvení a malý voňavý dáreček,který snad každého potěšil.
Já sama jsem dostala tolik květin a dárků,
že jsem to vůbec nečekala a byla jsem z toho úplně naměkko.

To už jsou nádherné růže...a hned několik:)



 Další nádherná kytice...
Dárečky od Klárky...
 Dárečky od Káti...


Nádherné vyšívané ubrousky od Míši...teď jsem už úplně shabby:)

Jsem moc a moc ráda, že se Vám u mě líbilo a cítili jste se jako doma:)
Děkuji mému manželovi, mamince a všem , kteří mi pomáhali do té doby, než se otevřelo...díky, bez Vás by to bylo mnohem těžší!

Krásnou neděli!              Romča



 

18 komentářů:

  1. Romanko,kytice jsi dostala opravdu nádherné...manžel i tvoje maminka jsou úžasní človíčci a jsem moc ráda,že jsem je mohla poznat osobně...Kačenka je moc hodná,že ti dala takovou krásu...teď už jsi opravdu Shabby :-) ...měj se moc a moc krásně papa K.♥ PS:Těším se na další setkání...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, dárečky mě moc a moc potěšily, to si snad ani nezasloužím!!! a obě jste moc milé.)těším se brzo na viděnou, jsem ráda, že jsem vás poznala:)Měj se také moc krásně i všichni s bezva kámoškou..pa R

      Vymazat
  2. Romanko,tolik krasnych kvetinek,doufam,ze se nezlobis,ze jsme te s foteckama predbehly,ale my byly tak nadsene,ze neslo jinak a stejne kazdy z nas trech ma urcite jine fotecky a postrehy,ja napr.jeste chci dat fotky zbozicka,ktere bych si jeste u tebe chtela pokoupit.Doufam,ze se ti libila i drevena bila srdce s patinou na jutovem provazku,myslim,te se budou urco taky hodit jako deko,treba k ostatnim srdickum na zaveseni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, to víš, že se nezlobím! Být na vašem místě, jsem natěšením též celá bez sebe! Na srdíčka jsem úplně zapoměla,promiň,už mi visí doma na věšáčku a jsou krásné, to víš, že z nich mám velikou radost!!!!!!Hodí se mi k ostatním srdíčkům:) těším se zase na tebe!!papa krásnoý večer..R

      Vymazat
  3. Tak už máš otevřeno? Je to prima, když máš tak krásnou podporu v rodině.. Užívej si obchůdek, ať Ti dělá jen radost a ať se "dveře u vás netrhnou" ! :) Hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. leni, děkuji za přáníčko:) Od zítřka začínám naostro!Drž mi pěstičky!!R

      Vymazat
  4. Nádherné dárečky Romanko dokonale se ti hodí viď :-) A ty květiny to je prostě krása!!!!!§přeji i nadalá tobě i obchůdku jen vše nej a spokojené zákazníčky ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, tolik květin a dárků...to jsem nečekala, táák mě to překvapilo!až dojalo!kdybys byla blíž, hned bych se podělila, abys měla do vázičky:)Děkuji ti za přáníčko, však je to i tvoje zásluha, moc jsi mi pomohla...na to nikdy nezapomenu.A těším se, až přijedeš.pa

      Vymazat
  5. Romanko,
    ani nevíš, jakou mám radost s Tebou!! Moc Ti fandím a přeju
    spousty milých zákazníků a prostě ať Tvůj obchůdek rozkvétá, jako krásné květiny, co jsi dostala!!
    A podpora rodiny je skvělá!!
    Víš, já teď běhám za štěňátky!! :o))))))) Rostou jako z vody, tak si to musím užívat!!
    Papa a měj se krásně!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, to je od tebe moc milé, díky ti moc!!!
      Za štěňátky běhej, to ti upřímně závidím, je to taková radost, užívej si to,jak jen můžeš!!!Mám radost s tebou!Nikoušek nemůže mít štěňátka, kvůli té nemoci, co prodělal,taková škoda!
      měj se moc krásně, zdravím tebe i Aronka:)

      Vymazat
  6. Romanko, jsem moc ráda, že "první den" dopadl podle tvých představ .... přeju ti, aby i ty další byly minimálně stejně tak krásné jako tenhle .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Marki za přání:)je to od tebe milé...Romča

      Vymazat
  7. Romanko tak si si to užila krásne a maš otvoreno :-) Dievčatka aj Vám trošku v dobrom závidím ako ste sa perfektne stretli a mate z toho radosť, sú to neopakovateľné krásne chvíle, ktoré si človek bude dlho pamätať. Páči sa mi ako ste si vymenili nádherné darčeky, je to romantické a milé. Hm...a ta záplava krásnych kvetov, proste Ti to prajem Romanko užívaj si a maj veeeeľmi veľa zákazníkov veľmi Ti fandím. Mery

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mer, díkz moc, mám velikou radost, že na mě mzslíš a fandíte mi všichni, děkujíííí.Tolik květin a dárků jsem vůbec nečekala, bzlo to strašně milé!!!
      Určitě zase napíšu, jak se mi daří.Pěkný večer...R

      Vymazat
  8. ...krása, už se těším, až vyrazím do obchůdku. Nemám to blízko, ani moc daleko, tak doufám, že to brzy klapne. Přeji hodně spokojených zákazníků a zvoneček ned dveřmi - je-li tam, ať stále cinká. A jaště malý dotaz. Ty krásné limonády, co mají Klára s Kateřinou na fotkách jsou k dostání, nebo to byl prezent? :-) Romana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje jmenovkyně...děkuji za přáníčko:)Ty limonády se rozdávaly zdarma jenom v sobotu k občerstvení, nyní si je můžeš koupit, pokud bys měla zájem.
      Pěkný večer a budu se těšit na návštěvu...Romča

      Vymazat
  9. Miluji růže. A v obchůdku je určitě nádherně.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)