sobota 2. března 2013

Dáreček od Klárky

Ještě dodatečně k narozkám jsem od Klárky dostala dáreček
a krásné blahopřání...
 Nádherný svícínek s korunkou!Ona ví, jak je miluji..
 Klárko děkuji moc a moc:)

 Od rodičů krásné růže:)
Krásný večer...Romča

8 komentářů:

  1. Dodatečně přeji vše nejlepšííí!Krásné dárečky!Hezký večer,pa.V.

    OdpovědětVymazat
  2. Romanko krása,doufám,že se ti bude líbit i dáreček ode mne!!!Krásný večer!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško, já už jsem tak zvědavá...ale nejvíc se těším na tebe!už se nám to blíží...papa

      Vymazat
  3. Romanko dodatočne všetko najlepšie k narodeninám, veľa zdravíčka a šťastia. Ach tie ruže...sú tak nádhernééé a aj všetke darčeky ktoré si dostala. Krásnu nedeľu prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, hlavně to zdrvíčko, to je nejdůležitější! Krásný den..

      Vymazat
  4. Krásné slunečné ráno,Romanko,jsem moc ráda,že se ti svícen,kterému to u tebe moc sluší i blahopřání líbí...Přeji krásný den papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Klárko, moc se mi líbí!! Tobě také krásný den...

      Vymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)