pátek 25. října 2013

Smích léčí

Pro zasmání.
Dnes bylo v naší ulici veselo.
Odpoledne jsme dělaly s holkama módní přehlídku kožichů.
Tak se hezky posaďte a zasmějte se:)
Trošku nekvalitní fotky /z MT /
Začínáme....






 s modelem Márou..
Krásný večer:)
Romča

8 komentářů:

  1. Romanko,ty jsi prostě pro každou legraci :D ...tam muselo být veselo :))) ...měj se moc a moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně Klárko, pro srandu já jsem vždycky...měj se krásně:)

      Vymazat
  2. Sranda musi byt,ja primo nesnasim vazne lidi a naopak zboznuji ty,kteri si umi udelat i treba ze sebe legraci.To se pak nasmeji a prodlouzim si zivot,hi,hi..preji krasny vikend Romanko,pa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sranda musí být a to já umím , nesnáším bručouny! Budu tady asi do sta, haha...papa měj se fajn!

      Vymazat
  3. Ano,
    schopnost udělat si ze sebe legraci, pobavit druhé, nežít v sebelítosti, svých bolístkách,neodpuštění a neochotě podívat se na sebe v té pravdě, která někdy bolí, ale osvobozuje je velký dar . . .
    Váš blog mě baví. Děkuji.
    Marková

    OdpovědětVymazat
  4. Aký milý príspevok, mám rada veselých ľudí, aspoň s nimi nie je nuda:)
    m.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Moni:))já mám taky ráda srandu! měj se hezky..

      Vymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)