čtvrtek 24. října 2013

Koupelna na bílo

V koupelně.
Desku kolem umyvadla jsem natřela na bílo a udělala patinu.
Ušila jsem si nový závěs kolem pračky,
je za ním schovaný prášek na praní a koš na prádlo.



 Moje zamilovaná značka DENNY ROSE-nové tričko a džíny.

Moc vás zdravím a krásný večer !
Užívám si tyto krásné dny.
Romča

6 komentářů:

  1. Ahoj Romčo,
    super nápad. Moc se ti to povedlo!Třičko k tobě podle mě naprosto skvěle pasuje.
    Měj se hezky Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Romanko!
    Hezky jsi to vymyslela v koupelně, jsou to moc hezké fotky.
    A na chaloupce jste si to s Nikouškem užívali, viď??
    Tak ať je ještě chvilku krásně a přeji pohodový víkend•
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Romanko,
    krasne jsi si poupravila koupelnu vice ke svemu snu,patinovana deska je skvela a zavesek tak nezny,uplne si umim predstavit na umyvadle nejakou romantickou vazicku s ruzi.Triko s korunkou je krasne,kde ma obchudek tato znacka,u Vas ve meste??

    OdpovědětVymazat
  4. Romanko,koupelna teď vypadá suprově...moc se mi líbí ...i tričko a džíny vypadají dobře...to budeš zase kočka,viď? Opatruj se a pohlaď za mě Nikiho...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  5. Ještě přidej pár dalších obrázků z vašeho domova a budu u vás žádat o "estetický azyl" (:-)). Máš to nádherně sladěné - závidím, ale hlavně se inspiruji. Příjemný víkend. L.

    OdpovědětVymazat
  6. Romi, ta koupelna vypadá úžasně .... těším se na další fotečky ..... Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)