čtvrtek 22. května 2014

ÚTERNÍ FOCENÍ

Můj přítel Bobb mě poprosil o pár fotek
nových kožíšků....













V tomhle horku vám bude ještě tepleji
při prohlížení,že? užívejte slunka!
Zítra mají přijít deště a kroupy.
Mějte se prima, krásný zbytek dne:)
Romča

8 komentářů:

  1. Ahoj,kožichy nemusím,ale prostředí je nádherné!!!!!!!!!Renata

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Romanko,
    to jsou fotky u Tebe!!! A teď je mi ještě větší vedro!!!
    Ale začíná divně pofukovat...tak snad se nám ty kroupy vyhnou...
    měj se moc hezky- užívej sluníčka- doufám, že už je ti jenom dobře!!
    Pac Nikouškovi♥
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco u mě, něco v kavárně naproti, u nás zatím pofukuje, ale neprší.
      Už jsem naprosto fit Jaruško, děkujeme za pozdrav a pac tvým pejskům:)Měj se krásně!

      Vymazat
  3. Tedy Romanko, já se nerada fotím, ale v takovém prostředí bych si i dala říct :-D Ach ten rámeček na první fotce vzadu a polštářky! ♥ Ale i modelce to samozřejmě moc sluší ;-) Doufám, že se do Pardubic zase brzy podívám. Přeji krásné skoro letní dny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Simonko za milý komentík, budu se na tebe těšit, měj se moc kkrásně:)

      Vymazat
  4. Wooou v tvojom obchodíku je nádhera fotiť, veď tam maš len same super veci. Pozdravujem a prajem krásny víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Merylko děkuju a také přeji hezký víkend, u nás začalo pršet a je konečně krásný vzduch! Zdravím tě:)

      Vymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)