středa 14. května 2014

Jen tak...

...pár fotek pro radost :)
 Srdíčka do aukce pro Nikolase
 Svíčky, které fakt božsky voní..teda už jenom jedna:)

 můj miláček...
..a hra v odpoledním slunci
Obrovská kytice od mé Terezky ke Dni matek,
je nádherná:)
Mějte krásné dny:)
Romča

6 komentářů:

  1. Romanko,srdíčka jsou super...taky jsem se opět zapojila do aukce pro Nicolase...zaslouží si to...kytičku jsi od Terezky dostala moc krásnou...
    Opatruj se a měj se moc hezky papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Klárko, já vím, že ses zapojila...zase ráda pomůžu:) kytka od Terči mě vyrazila dech, bylo to překvápko, když mi to zásilková služba dovezla!
      Měj se moc krásně ,Pa:)

      Vymazat
  2. Krasny den Romanko..
    strasne se tesim na další aukci..jsem porad nadsena ze tvého shabby stínítka a tak budu s vervou bojovat o o shabby srdíčka a tim pomáhat.Vuni svíček si umim představit..ty od tebe hlavne spolu s aroma lampičkou mam stále a strasne vydrzi dlouho..i aroma vosk.Kytice je dokonala,ja dostala dokonce dve..asi jsem byla hodna,,hi,hi..Mej se krasne a užívej jaro.pa K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, díky za krásný komentář, jsi milá, moc :) Hodná jsi ,tak si kytičky určitě zasloužíš!
      Jsem moc ráda, že seš spokojená s věcičkama ode mě. že vše slouží k radosti! Díky za pochvalu.
      Měj se krásně, pa

      Vymazat
  3. Krásné fotografie.Moc zdravím Věra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)