úterý 9. října 2012

Drobné radosti

Udělala jsem si radost,
koupila si knížku a svíčku...
Už se těším, jak se začtu. 
Myslím, že to bude zajímavé...
...já Vám potom řeknu:))chcete??




Nikolásek už spinká ,závidím mu ten vegáč:)
A Vám všem posílám kytičku:)
          Ať máte všechny krásný den...Romča

12 komentářů:

  1. Romanko to jsem moc zvědavá,jaká bude knížka-také moc ráda čtu!!Nikouškovi to moc sluší-nádherná fotečka!!!A ta svíčka-úžasný obal-to bude vůně-tak přeji příjemně stravené odpoledne!!!
    P.S.večer konečně písnu,už jsem donatírala skříň,tak bude čas-ještě teď jsem od barvy:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Míšo,já byla od barvy i ve vlasech, jak jsem se shýbala pod stolem:)Svíčka mě nalákala obalem,jsem ujetá na plechovičky!!a voní pěkně a to ještě nepálím!!! Měj se hezky a napiš, těším se.Romča

    OdpovědětVymazat
  3. Nikolásku, vyřiď prosím paničce, že si koupila úžasné poklady (knížka se mi na první pohled moc líbí, zajímalo by mě, jak se bude paničce číst), a že mě krásně podzimně a odpočinkově naladila ;-).
    Haf!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Vivi, mě se taky zalíbila za výlohou, tak jsem hned běžela dovnitř ,zatím jsem stihla 2 kapitolky, tak se to rozjíždí...jsem ráda, že jsem tě hezky naladila, pa Romča

    OdpovědětVymazat
  5. Romanka, fotky sú tak krásne a ukľudňujúce a hlavne tá s Nikolasom. Pekné čitanie Ti prajem. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Andrejko díky, já miluju nové knihy, miluju tu vůni nového papíru a vždycky běžím domů a už už se klepu na to, abych začala číst:) Měj se moc pěkně a díky.Romča

    OdpovědětVymazat
  7. Je,zavidim,ja budu cist knihy tak az deticky trocho odrostou,ted mam vzdy jen chvilku,tak prolistnu nejaky inspirujici casopis ci blogy,ale na knihu je potreba v klidu si sednout alespon na hodku.Moc se me libi obal svicky a stul ti bude slouzit ted jako pekny podklad k foceni.

    OdpovědětVymazat
  8. Neboj Kačenko, ještě přečteš knížek,já taky někdy jen listuju v v časákách,protože nemám klid.Pěkný den.Romča

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Romanko, já si včera koupila taky knížku a prý to není žádný slaďák, i když název tomu moc neodpovídá, jmenuje se "Něžná". Tak uvidíme, už se těším až se začtu. Krásná fotečka s hafanem, my jsme včera oslavila toho našeho bafana 5 let, a po dárečních, které představovaly hlavně mlsky a buřtíky, taky takhle usnul, no jak mimino, k zulíbání. Svíčka je moc pěkná a myslím, že ji cítím až k nám domů.
    Měj se krásně podzimně a ahoj Irena

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Irenko, svíčka krásně voní, večer jsem chvilku zapálila, ale šetřím si ji, není moc velká:) Našemu Nikolasovi bylo v září 6, to to letí, když byl jako štěňátko!Oh, tem byl uplně plyšovej!! Já mu taky pořád dávám pusinky, a on se sebou nechá dělat všechno,haha.Tak tomu Vašenu dej ode mě pusu a podrbej ho,jo? Měj se krásně :) pa Romča

    OdpovědětVymazat
  11. ...stydím se... Kdysi jsem četla ve dne v noci! Dneska jen v rychlosti nějaké zprávy a sem tam časopis. Ale jednou...Jednou si navezu hromadu knížek na zahradu, nakoupím si potraviny a budu jen tak na lehátku pod švestkou odpočívat!
    Jenom mě k tomu lehátku bude muset někdo přivázat a schovat klíče od motyček a zahradnických nůžek! :o))))
    Tak ať se líbí - a taky jsem zvědavá - wocogou :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já četla kdysi pořád, bez knihy ani ránu, snažím se zase to období dohnat!Určitě dám vědět, jaký to je:))Pa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)