čtvrtek 11. října 2012

Dobrá nálada

Každé ráno a zvlášť v tom dnešním mrazivém ,
se těším na teplý čaj:)
Dnes jsem si dala opravdu kouzelný čaj!!!
A proto zvu všechny na ochutnání a zvláště Michalku- by Vicky,
protože vím, že má jako já strašně ráda čajík.
A kdo má rád bylinky, ten přijde si na své.
Název-  Dobrá nálada, ta je moooc důležitá a tu 
přece potřebujeme všechny:)) 
Uvidíme, jestli to bude fungovat:)


Máte zase jednou chuť obejmout z radosti celý svět? Nasedněte na naši houpačku dobré nálady a dosáhněte na slunce právě tak,jako duha.
Složení- ostružina,máta, měsíček,jahoda,chrpa, slunečnice.
...a čerstvá bábovka:)
A Nikoláska to nechává naprosto v klidu, ráno provedl koupání v rybníce a už šel spát:)Gauč má raději, než pelíšek!!
Krásný den a dobrou náladu:)

Romča

10 komentářů:

  1. Romano,krasny prispevek,hned si jdu udelat cajik,jen co dovarim obidek,kdyz deti spinkaji,moc se me libi hrnkove ruzicky na prvni fotce a pejsek pusobi tak uklidnujicim dojmem,kdyz spi.Ja mam take novy cajicek a to z ruzi,tak jsem zvedava,jo a dala by jsem si tu babovku.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Kačko, hned bych ti kus ukrojila:)Čajíky mám moc ráda, tak to mi pak řekneš, jak ten růžový chutná!Nikolas se od té doby, co byl venku vyvaluje na sedačce, někdy mu to závidím!Spokojený pes.Měj se fajn.Romča

    OdpovědětVymazat
  3. Romanko hned bych na něj zajela já mám zas dnes náladu naprd-já ti pak písnu.Fotečky jsou úžasné,moc se mi líbí tvá atmosféra:-)Krásný den a moc ti děkuji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo přijeď, poklábosíme, to by bylo prima:) čaj by ti určo vylepšil náladu!!!Měj se a já pak písnu.pa Romča

      Vymazat
  4. Ahoj Romčo..Moc hezky nafocené.Taky jsem čajová..Jen jsem stále věrná černému a zelenému...Občas ale udělám výjimku a dám si bylinkový..Tak a jdu si udělat čajík :) Pěkný den Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Leni díky, já jsem zase závislák na mátovým,bez něj snad nemůžu žít:) Měj se hezky a babi uzdravení Romča

    OdpovědětVymazat
  6. Úplně ze všeho nejvíc mám ráda vůni heřmánkového čaje a samotný heřmánkový čaj přímo miluju... Nevím, asi vzpomínka na dětství? :) A bylinkový čaj, ten si dělám každý rok sama. Začínám sběrem petrklíčů na jaře a suším vlastně pak všechno, co se dá:) Nedělám rozdíly na co které bylinka je. Čaj vařím z celé směsi. Však ono si tělíčko z toho všeho vezme, co potřebuje :)
    Mně baví ten pes! :o))))

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, to bysme si rozuměly, heřmánek a ostatní bylinky mám také ráda, jenom nesbírám, ale to bych měla začít, jako ty...dobrý nápad!! Měj se prima.Romča

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Romanko,
    tak na tu dobrou náladu!!! Čajík voní až sem ke mně a s bábovkou-oooohhh!!!
    Už obrázek na krabičce s čajem vyvodí dobrou náladu!!!
    A Nikoušek!!
    Moc ho hladím, marůdka-vypadá báječně!!
    (vždyť ty víš, že jsem "labradorová" :o)))♥)
    Měj se moc krásně, pořád takhle nádherně foť!!!
    Papa, zdravím s Arouškem
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Jarunko,
    ten čajda snad fakticky funguje, bylo mi hned líp!!
    Marůdka hladím od tebe i Arinka, dnes jsou s pánečkem na houbách.
    Měj se moc hezky:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)