sobota 1. února 2014

Projekt č.2 -pokračování

V přízemí tohoto domu,za těmito vraty 
a klenutým okýnkem
 se to bude všechno odehrávat.

Právě pomalu vzniká...

Hlavní vysílací místnost - před
 a nyní...
Za závěsem budou sedět moderátoři a jejich hosté.
Je vymalováno a uklizeno, položený koberec, ušité závěsy,
stoly na míru 
a spousta techniky, 
všechno zatím provizorně.
Nechala jsem udělat vše v bílé patině.
Jestli chcete.... kuk do koupelny :)
Kluci budou mít krásný sprchový kout 
se spoustou masážních trysek!!!!
Asi k nim budu chodit na osvěžení v parných dnech, chacha!
Pro dnešek všechno, je spousta plánů přede mnou!
Ale už brzo bude další posun vpřed...
nebojte, zase budou fotečky:)
Držte mi pěsti!
Romča

6 komentářů:

  1. Krása... Ja tušila, ze to bude někde blízko. Od mala chodím kolem (a U Čápa jsem se něco neseděla), ale ze je vedle taková parada jsem neměla tušení. Přeju úspěch!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Lucko, v těch starých domech jsou tak krásné prostory, krásné klenby a křivé zdi, ale má to takové kouzlo, jsem z toho sama nadšená! A že to je blízko je moc fajn, aspoň ti budu moct udělat prohlídku, až to bude všechno hotový, budu moc ráda.Měj se hezky:)a díky za komentík!

      Vymazat
  2. Tipovala som nejakú kaviarničku, ale toto by ma vo sne nenapadlo. Tak veľa úspechov:)
    m.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po pravdě řečeno Moni, mě taky nenapadlo, že to budou chtít kluci zařídit ode mě,
      jen doufám, že se mi to dobře povede a bude to pěkné. Měj se krásně:)a děkuju!!

      Vymazat
  3. Takže Romanko ak to dobre chápem...to nebudeš ty tam sedieť ale robíš to pre niekoho kto tam bude?...hmmmm...tak to bude riadne parádička u teraz to vyzerá dobre, tak sa tešíím na pokračovanie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Merylko, kdepak, to není pro mě...já mám svoje!! I když tady by se mi to líbilo:)
      Já už se taky těším , jak to všechno nakonec bude vypadat! Určitě dám vědět...děkuji a měj se moc hezky, podrbej od nás malýho:))))))

      Vymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)