pondělí 13. ledna 2014

U mě doma.....

Spousta lidiček se mě ptá na to,
jak to vypadá u mě doma.
Právě proto jsem nafotila několik momentků...
Také uvidíte některé doplňky z mého obchůdku.
Kuchyň









Koupelna


Předsíň


  Samozřejmě není všechno tak dokonalé, jak bych si přála,
ale postupně se k tomu také dopracuji,
 jenom ještě potřebuji trošku víc času.
Krásný večer :)
Zdravím Vás všechny!
 Romča

11 komentářů:

  1. Romanko,máš to doma moc krásné...strašně moc se mi líbí ty židle...to je pro mě láska :) ...opatruj se a měj nádherný týden papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Co mě nejvíce zaujalo kromě bydlení je termální voda od Avene. Já tuto kosmetiku používám a jsem za ni vděčna, že něco tak kvalitního existuje! A za to vše vděčím Francouzům. P.S. Ač se mi líbí severský styl bydlení tak u Vás je tento Váš styl velmi elegantní:)) Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko děkuji za komentík, Avene jsem si též oblíbila, používám i make up a krémy, jsou nejoblíbenější, termální voda se mi osvědčila i při cestování.měj se hezky:)

      Vymazat
  3. Romi,
    tak tomu rikam,skutecny zivot,skutecne bydleni,skutecne shabby chic bydleni,bez pretvarek,skryvani,proste tak,jak zijes.Blogovy svet muze byt nekdy trochu a nekdy trochu vice zkreslujici,da se ukazovat jen to,co nekdo chce,ale ty jsi ukazala,ze ukazat vse je to prave otevreni a vpusteni nas k tobe.Dekujeme,parada.Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Káťo, jjojjo, opravdu jsou to záběry z denního provozu, žádné zdobení a velké aranžování.
      je to skutečně tak, jak žijeme. Mám ještě nějaké plány, jak a co udělat, ale...však v횧!.
      A na to se moc těším:)papa

      Vymazat
  4. Romanko, ty to máš doma krásné! Ty pastelové židle s květovanými podsedáky a florentské tácy... ach :-) A vůbec máš doma opravdu překrásné, originální kousky (včetně té podlahy v kuchyni)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aho Simčo, však ty to máš taky krásné a tak úžasné!!!Já to mám trochu jiné, barevnější,
      ono je lepší. když zařizuješ od začátku a bez ničeho, lépe se to dolaďuje. Já postupně předělávám.,to už jde hůř. Podlaha je super, je prkenná a na kusu je dlažba,děkuj za komentík a měj se krásně:)

      Vymazat
  5. Romanko hotova rozprávková domácnosť, nádherne si to všetko zachytila. Fantasticky štýl, tiež ho mam rada. Ďakujem že si nas pustila na návštevu k tebe, bolo mi potešením :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Merylko děkuji moc a opatruj se :)))hezký den !!

      Vymazat
  6. Ahoj Romi.ďakujem za pozvanie k Tebe domov,veľmi rada som sa zastavila.nakukla som a potešila som si oko aj ducha,čo dodať....máš to moc,moc pekné.teším sa na ďaľšie realizácie projektov o ktorých píšeš.maj sa fajn,jazmínna

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)