pondělí 11. listopadu 2013

Návštěva v zahradnictví

Chtěla jsem se podívat do jednoho nedalekého zahradnictví,
tak jsem přemluvila manžela, 
aby tam se mnou zajel,ještě jsem tam nikdy nebyla.
A škoda jen, že jsem si nevzala foťák!
Och...takových krásných věcí!!
No co budu povídat!A teď už úlovky, které jsem koupila.
 Nemohla jsem odolat růžím a malým křídlům z peříček.
 Umístila jsem je na nástěnku v kuchyni.

 Tak do tohoto klubu se určitě dám!
Co budu povídat, čokotka se jen rozpouští na jazyku!
Je to přímo slast.

A hyacint...
Za pár korun tolik radůstek!Co říkáte?
A Vám všem krásné pondělí:)
Romča

6 komentářů:

  1. Romčo parádní úlovky. Ty růže mají úchvatnou barvu ...

    OdpovědětVymazat
  2. Romanka mam rada taketo nakupy, ako hovoris vela, prevela radosti za par koruniek. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Tomuto by som neodolala ani ja, krásne ruže, niečo do bytu a sladká bodka na záver, nebíčko :)

    OdpovědětVymazat
  4. What better way to begin your week, Romana? Delicious chocolates and beautiful roses! :) Hope that the rest of your week is just as happy, sweetie! :)

    xoxo laurie

    OdpovědětVymazat
  5. Romanko,NÁDHERA...růže jsou moc krásné ....a ty křidélka taky...a něco na mls...hmmm...to musí být dobrota :) ...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj Romi.ruže sú nádhernééé a čokoládu cítim až sem,mňam.dobre si nakúpila.pa,jazmínna

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)