čtvrtek 1. srpna 2013

Nové květiny:)

Ještě než Vám představím novou kuchyň,
musím se pochlubit novými květinami před obchodem.
Mandevilla bílá.
Oooo, jak jsou krásné:)
Spousta lidí kolem jdoucích si je fotí a obdivují:)
To jsem snad ani nečekala!Jak mě to těší...




Na závěr naše rozpálená ulička.
Všem poděkování za milé komentáře a posílám krásný pozdrav...*Romča*

13 komentářů:

  1. Ahojky Romanko,ani se kolemjdoucím nedivím,že se zastavují a fotí si ji...je totiž nádherná...měj se krásně a užijte si bezva víkend papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Krasny patek Romanko,
    tak tomu tedy rikam nadhera.
    Vis,kyticky jso to prenadherne,ale s tvym kresilkem a pred uzasnou vylohou plnou shabby a vintage zbozi je to spojeni dokonale.Vubec se nedivim,ze lidi zasnou a fotografuji.Take me k tomu moc ladi kvetniky,i kdyz by se na prvni pohled treba nezdalo.
    No a Vase ulicka,ta proste laka k prochazkam a nakupum,uz se moooc tesim,az zas zavitam,hlavne k tobe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo díky, ty mi to stále tak chválíš!!!a ono se to tak krásně čte:) já myslím, že se u nás každému líbí a mají jistě co obdivovat i bez obchodů,návštěva zámku a okolí je dobrá volba. Budu se na tebe těšit .)

      Vymazat
  3. So beautiful!
    Like your blog!
    Have a nice weekend
    Kathrine

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks Katrin, I'm very happy for the compliment .... flower is really beautiful, her vines to elapsed, almost to the height of 170 cm. Beautiful day :)

      Vymazat
  4. Aaach tie kvietky nádherné!!! Nečudujem sa, že si ich okoloidúci fotia. A tá ulička? Ako zo starého filmu:)Pekný víkend Ti prajem.
    m.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Moni, to je kouzlo starého města...je stále co okukovat, že??a přitom stále něco nového objevíš.Měj se krásně:)

      Vymazat
  5. Krása. Zdravím z Českého Krumlova-tady je takových zákoutí a obchůdku spousta,ale v Pardubicích jsi vzácná výjimka. Uz se těším,až je skouknu naživo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. luci, jé jak já ti závidím Krumlov, já ho miluju!!!!měj se prima a užij si to:)

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Romi, já jí mám v červené .... ale ta bílá je o moc krásnější .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. marki, je krásná i červená, tu jsem objevila v jiné ulici, tak jsem se hned dopídila i této bílé, jsou to krasavice:)

      Vymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)