neděle 12. května 2013

Víkend u mě...

Ahoj všichni!
Neděle byla u mě ve znamení odpočinku a nic nedělání.
V sobotu jsem při ulízení našla kousky látky ve skříni,
tak jsem z nich ušila prostírky pro nás dva, na víc nezbylo:)

Z dalšího většího kousku jsem se pokusila udělat lampionek,
ten bílý je dárek od Míši a ten květovaný jsem udělala...

Věneček na okno z papírových kvítků a otřepané látky:)
Líbí se mi moc!Je tak romantický!Ozdobila jsem ho pozlacenými peříčky.

 No a dnešní den jsem jenom mlsala...oooch,jak miluji čokoládu!! 
 Vám všem krásný zbytek neděle a náš Den matek:)
Mějte se krásně...*Romča*

18 komentářů:

  1. Romanko nádhera-a už jsi si udělala lampionek-to je super!!!!!!!!A je moc krásný!!!!!A prostírky jsou z nádherné látečky!
    A samozřejmě i tobe krásný den maminek ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, lampionek je jednoduchý, docela mi to šlo od ruky!!haha
      A říkala jsem si, aby nebyl ten od tebe opuštěnej, udělám ještě...měj se hezky:)

      Vymazat
  2. Romanko,i tobě nádherný Den maminek...věneček,prostírání i lampionek se ti moc povedl...přeji ti krásný a odpočinkový večer papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Romanko, krásný příspěvek :-) Nádherné fotečky! Na lampion se také chystám a tobě se tedy úúúžasně povedl! I věneček je báječný :-) Čokoládka mňam, děláš mi chutě :-) Přeji Ti krásný nadcházející týden, S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Simi, díky za pochvalu a bez sladkého já nemůžu být!!!Doufám, že jsem tě nakazila!!!!měj se hezky:)

      Vymazat
  4. Romanko, děkuju ti za krásné přání .... lampiónek, prostírání i věneček jsou nádherné, moc se ti povedly .... pa, pa Marki

    PS: Jdu si pro čokoládu .... a za to můžeš ty, uličnice, takhle mi dělat chutě :o):o):o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marki!!!To jsem ráda, že jsem tě nakazila:)Já jsem na sladkosti hrozná!!!Doma mám slušné zásoby:)Měj se fajn

      Vymazat
  5. Všechno je krásné, ale ten věneček mě dostal. Je nádherný, skvělá inspirace! Krásně Vám to všechno ladí! Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko děkuji za pochvalu!mějte se moc hezky:))

      Vymazat
  6. Nádherne prežitý víkend, čokoládku môžem a posielam ooooobrovskú pochvalu za krásu, o ktorú si sa s nami podelila.

    Kvetinový venček na okne je tak nežný a krásny. Ja moc nie som na príliš veľkú romantiku ale venček mi padol do oka. V mojich predstavách v menšej verzii na hlave malej víly v krásny rozovliatych šifónových šatách .... a čipkovaná brošňa je tiež krásna. Takú by som si s kľudom zapla na tielko s dlhou sukňou, už nech je teplo :)

    Krásny večer. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni, tvůj komentík mě tak potěšil...vidíš, to by mohla být na tričko ozdůbka, to je nápad...díky:)měj se moc hezky:)

      Vymazat
  7. Romi,ten tvuj kvetovany lampionek je moc pekny a neni nad latky s ruzickami,ze??Venecek je uzasny hlavne tim,ze je neokoukany a delany po tvem a v neposledni rade se me moc libi fotka s seriky a volankovym polstarem.Moc te zdravim a verim,ze se mas pohodove i nadale.Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačko děkuji za pochvalu...a krásný týden i tobě:)))

      Vymazat
  8. Romi já nevím kam dříve koukat!Věneček,lampionek...nádhera....
    Moc zdravím Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Věru, to jsem ráda!!!!Měj se krásně:)

      Vymazat
  9. Romanko,
    krááásný víkend u Tebe!!
    Nádhera, romantika..
    Moc moc se Ti to povedlo.
    Měj se moc hezky
    (a pozdravuj Nikouška!!)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško děkuji...doma dělám pořád romantiku!
      Pozdravuj ode mě kluky a mějte se moc a moc hezky!!!
      Pa Romča

      Vymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)