úterý 8. ledna 2013

Nový svícen

Miluji světlo svíček a svícny...
Pokaždé, když nějaký krásný vidím, koupím si ho!
Tenhle je tak malinký a tak roztomilý!!!
Je nádherný, zamilovala jsem si ho!

Co na něj říkáte,také se Vám líbí?

Krásný týden...Romča

20 komentářů:

  1. Nádherný!Hezký večer přeji:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Věruš, je krásný !!Pěkný večer i Tobě.R

      Vymazat
  2. Romanko,je nádhernýýýý...taky mám ráda svíčky a svícny:-)...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je božský!!Jsem taky palička svíček! Měj se krásně!R

      Vymazat
  3. Je krásny Romanka, viem to, lebo rovnaký mám doma :) Ale ten tvoj je ružový? Či iba na foto hádže také farby? Je roztomilý, to si vystihla úplne... Prajem krásny večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růžový Michalko, tak romantický!!Krásný večer i Tobě!R

      Vymazat
  4. Romi, je moc krásný .... moc dobře ti rozumím, ani já bych neodolala ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki díky , to je prima, že mi rozumíš!!Ještě štěstí, že mají doma pro mě pochopení!!Hezkzý večer!R

      Vymazat
  5. Romanko je překrásný-je fialkový?Nádherná barvička!!!!!!Já mám takový od Michalky jen ve střibrné :-)Krásný večer!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ..jjo Míšo, růžový, takový pidi..Krásný večer !!!R

      Vymazat
  6. Je pekný. Ja už toho veľa nekupujem, akosi sa premnožilo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani díky, u mě se ještě nepřemnožilo, tak občas si udělám radost!Pěkný den.Romča

      Vymazat
  7. Dobrý den,svícen je úžasný.J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Jani, děkuji ti, jjo,mám z něj radost!!Hezký večer!!

      Vymazat
  8. Romanko,
    jak já ti rozumím!!! :o)))
    Svícínek je krásný a ta barvička!!!!!!!!!!!!!
    Mám jeden v této barvičce koupený před Vánoci, taky jsem musela!!!
    Měj se moc hezky a pozdrav Nikouškovi!! ♥
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  9. Jaruško, já dobře vím, že ty mi rozumíš!!
    Občas prostě mám takovou slabost!
    Děkujeme za pozdrav a posíláme podrbání Aronkovi!!
    Mějte se krásně:)Romča

    OdpovědětVymazat
  10. Romi,ano,amalganovemu sklu nelze odolat a barevnym uz vubec ne,ja ted tedy ododlala ruzovemu svicnu a kvetniku,ale trpim,hi,hi.Ale utesuji se,ze to neni az tak shabby,no musim si to nejak odduvodnit.Ale strasne se me libi prvni fotka,na bile patine se tak krasne foti.

    OdpovědětVymazat
  11. Kačko díky!! já neodolala, ale nebyl to zase žádný velký výdaj, tak jsem se nerozmýšlela, děkuju za pochvalu fotek!!Měj se krásně!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)