pondělí 10. prosince 2012

Udělej si něčím radost!!

Je to tak snadné!!!
Sbírat body na OMW 
a když jich máte dostatečně ,
můžete si vybrat nějaký krásný šperk od Swarovského*
A že jich je na výběr spousta!!
 Já jsem si vybrala  náramek, úplně shabby!! 
 Je úžasný! Nádherný!
 Moc se mi líbí a mám z něj velikou radost!

 Na okně mi vykvetl bílý hyacint*krásně voní***
Všem mnoho pozdravů!
*Romča*

12 komentářů:

  1. Romanko,náramek je opravdu nádherný...krásnou radost jsi si udělala...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Klárko!!!už ho mám na sobě:)Pěkný večer:)

      Vymazat
  2. Miluji sperky Swarovski a vis,co je zvlastni,ze si je nikdy nekupuji,dostanu je vetsinou od pritele z cest nebo od sestry.Ty jsi si vybrala dokonalou radost.A tva detailni fotka hyacintu je krasna,me uz vsechny odkvetly,tak budu muset dokoupit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačko, díky za pochvalu:))Pěkný večer:)

      Vymazat
  3. Náramek je moc povedený!Krásný!Hezké odpoledne.Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško díky, tobě krásný večer:)

      Vymazat
  4. Krásny darčeky Romi, náramok je veľmi jemný a dievčenský. Hyacint je úžasný, mne čoskoro rozkvitne orchidea, o ktorej som si myslela, že z nej už nič nebude. Prajem krásny zvyšok dňa!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško díky!!Hyacint voní tak pronikavě, mám ho ráda! Vidíš,orchidej doma nemám,má ji mamka, je také nádherná:)Krásný večer:)

      Vymazat
  5. Romanko náramek je náááádeherný-vybrala jsi krásně!!!!Hyacintíky miluji-ještě jsem ho nekoupila,ale už také musím-moc se těším na tu vůni!Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že tak brzy vykvetou a do Štědrého dne nevydrží, viď?Měj se moc krásně, myslím na tebe*pa*

      Vymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)