pátek 16. listopadu 2012

Adventní svícen


Všude vrcholí přípravy na advent a Vánoce.
Abych nezůstala pozadu ,
dnes jsem nazdobila svícen,
pojala jsem ho tak jednoduše...
Koupila jsem pár bílých šišek a nové cedulky,
jsou plechové a trochu zrezivělé..
a proto se mi líbily.







Na okno jsem dala do džbánku sušené hortenzie,
jejich květy jsou krásné a křehké...


Všechny Vás moc zdravím a přeji krásný víkend.
Romča

8 komentářů:

  1. Romi,svicky s cedulkami jsou velmi oblibene a take mam rada jednoduche prirodni svicny,ale vetsinou neodolam a nejakou vintage ozdobu tam nakonec dodam.Bile sisticky jsou krasne a pokud jsi tvorilka,sesbirej v lese a strikni bilym nebo smetanovym sprejem,ale to samozrejme vis.Krasne

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Kačko, každý rok dělám jiný věnec nebo svícen, aby se mi to neokoukalo...s cedulkama jsem ještě neměla.Já vím, šišky jsem nasbírala, ale barva chyběla...sprey musím pořídit, teď mi nějak chyběl čas!!!! Pěkný den a měj se prima.

    OdpovědětVymazat
  3. Romanka nádherné, jednoduché. Veľmi sa mi páči. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko děkuji za komentářek, všaj ty máš také moc krásné fotečky:)Pěkný večer.Romča

      Vymazat
  4. Romanko já pořád říkám-v jednoduchosti je krása a je to tak-moc se mi tvé podání líbí!!!!Přeji ti krásný večer♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo pěkný večer a moc dík za pochvalu, byl to takový momentální nápad!! Později písnu:) pa

      Vymazat
  5. No, už mám vymyšleno, teď realizovat..
    Tenhle je moc krásný...Jednoduchý a krásný...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)