pondělí 3. září 2012

....můj první blog...


Jsem úplný začátečník, takže to bude asi chvilku trvat, než bude můj blog vypadat tak, jak bych si přála...

Hned na začátku bych chtěla poděkovat Michaelce, která mi moc pomohla se založením...a snad mi zůstane dobrou rádkyní i dál...

Už nějakou dobu obdivuji některé krásné blogy a čerpám z nic spoustu inspirace.
Proto jsem si chtěla založit svůj vlastní a budu se těšit na Vaše návštěvy.

Před 2 lety jsem se přestěhovala do nového bytu a stále ho nějak zařizuji a upravuji.Tak jsem se nějak dostala ke stylu Shabby chic a Vintage.
Teď na jaře jsme si pořídili tak dlouho vysněnou chaloupku, ze které máme všichni moc velikou radost, takže se zase snažím i tam vytvořit příjemné prostředí, aby se tam nám všem líbilo .

Tento blog bych tedy chtěla věnovat všemu, co mám ráda,co miluju...

Doufám, že se Vám u mě bude líbit a že se rádi ke mě budete vracet...





  Krásný den Vám přeje Romana





19 komentářů:

  1. Ahojky Romčo!Super!!!Zvládla jsi to na jedničku!!!!!!!!
    xoxo..by Vicky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Míšo, moc mi pomaháš.Budu se snažit, aby se Ti u mě líbilo stejně, jako se mi líbí u Tebe:)))

      Vymazat
  2. Je,super,uz ted jsem tvoje podpora a tesim se moc na tve prispevky,vsak uvidis snad brzy proc.Misa je skvela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo díky za podporu, budu to potřebovat a těším se na tebe:)Romana

      Vymazat
  3. Romanka, vitaj teda medzi nami a nech sa Ti darí. Už sa teším na Tvoje fotky, určite budú spojené so skrášľovaním chalúpky a to sa bude iste na čo pozerať. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, děkuji za přivítání, budu se snažit, aby se mi všechno podařilo a mohla jsem se podělit. Romana

      Vymazat
  4. Milá Romanko, vítej, vítej.
    A přeji Ti, spousty inspirace a nápadů a hezkých fotografií. Ať se Ti vše daří.......
    Hezké a pohodové dny Tobě i všem. Jarmila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jarmilko, děkuji za přivítání a přeji též pohodu. Mám teď ještě dovču, tak se budu snažit, abych Vás všechny potěšila..Měj se krásně.Romana

      Vymazat
  5. Romanko,vítej...začátek jsi zvládla perfektně...jen tak dál...Měj se krásně papa Klára♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Klárko, budu se snažit...Měj se krásně:) Romana

      Vymazat
  6. Moje milá Romanko,
    mám velikánskou radost, že ses rozhodla založit blog!!
    Michlaky blog znám-lepší rádkyni sis vybrat nemohla, její blog je úžasný!!!
    Takže Romanko, těším se na Tvé příspěvky
    a pozdravuj Nikouška!!! ♥
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jaruško a Aronku, jsem moc ráda, žes ke mě nakoukla a budu se na Tebe zase těšit. Nikouška vymazluju a rozmazluju, je báječný a dnes jsme byli na kontrole, vše je dobré... Měj se moc krásně.Papa Romana

      Vymazat
  7. Vítám vás a nabízím tykání,pokud smím:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věrko, díky za milé přivítání:) Tykání mi nevadí,přijímám, budu jen ráda, zatím ahoj Romana

      Vymazat
  8. Všem moc děkuji za milé přivítání:)Romana

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Romana, vítaj vo virtuálnom svete, ktorý je niekedy fantastický. Ty si mala tú výhodu, že si spoznala Michaelu, je to skvelá osôbka. Ja som začínala sama, preto začiatky a prvé foto boli trochu rozpačité. Aj ja snívam o chalúpke. Verím, že vo svojej budeš prežívať veľa krásnych a šťastných chvíľ a jej skrášľovanie nám poslúži ako inšpirácia.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emily, díky za přivítání.Začátky jsou opravdu těžké,bez Míši bych asi ještě nezačala...Chaloupku úplně zbožňuju, je tam skoro samota, tichoučko, prostě relax...ale taky spousta práce. Měj se pěkně a budu ráda, když zase nakoukneš...Romana

      Vymazat
  10. Milá Romanko, vítám tě v bloggerském světě...ať se ti tu jen a jen daří, pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Martinko, já už k tobě nakukuju nějakou dobu a líbí se mi u tebe.Romana

      Vymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu a komentáře :-)